План
роботи консульпункту ЗДО.
Графік роботи: вівторок та четвер,
з 9.00 до 13.00
План роботи:
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
1
|
Роз’яснювальна
бесіда з батьками дітей дошкільного віку про необхідність здобуття дошкільної
освіти з метою належної підготовки до навчання у школі.
|
Вересень
|
2
|
Інформаційне
повідомлення для батьків дітей дошкільного віку про можливі форми здобуття
дітьми дошкільної освіти, розгляд і вивчення пропозицій
|
Вересень
|
3
|
Консультація
для батьків по організації розвивального середовища для дошкільників в
домашніх умовах.
|
Вересень
|
4
|
Фізичний
розвиток дошкільників. Проведення занять, прогулянок з дошкільниками.
Педагогічні консультації для батьків по організації фізичного розвитку дитини
в умовах сім’ї: основні завдання, рухливі ігри, спортивні вправи, ігри з
елементами спорту, показники фізичного розвитку дитини.
|
Протягом року
|
5
|
Пізнавальний
розвиток дошкільників: ознайомлення з навколишнім. Проведення занять,
прогулянок з дошкільниками. Педагогічні консультації для батьків по
організації ознайомлення дитини з навколишнім в умовах родини:
освітні завдання, показники розвитку.
|
Протягом року
|
6
|
Пізнавальний
розвиток дошкільників: ознайомлення з природою. Проведення занять,
спостережень з дошкільниками. Педагогічні консультації для батьків
по організації ознайомлення дитини з природою в умовах родини: зміст роботи,
показники розвитку.
|
Протягом року
|
7
|
Пізнавальний
розвиток дошкільників: логіко-математичний аспект. Проведення занять з
дошкільниками. Педагогічні консультації для батьків по логіко-математичному
розвитку дитини в умовах родини: зміст, показники розвитку.
|
Протягом року
|
8
|
Мовленнєвий
розвиток дошкільників. Проведення занять, дидактичних ігор. Педагогічні
консультації для батьків по мовленнєвому розвитку дитини: розвиток лексичної,
звукової, граматичної сторони мови, зв’язного мовлення, орієнтири
мовленнєвого розвитку.
|
Протягом року
|
9
|
Формування
художньо-мовленнєвої компетентності дошкільника. Проведення занять, читання
худ. літератури для дітей. Педагогічні консультації для батьків по формуванню
художньо-мовленнєвої компетентності в умовах родини.
|
Протягом року
|
10
|
Навчання
елементів писемного мовлення. Проведення занять з грамоти, дидактичних ігор
з дітьми. Консультації для батьків по навчанню елементів писемного
мовлення старших дошкільників вдома.
|
Протягом року
|
11
|
Художньо-естетичний
розвиток дошкільника. Проведення занять, ігрова діяльність з дітьми.
Педагогічні консультації для батьків по роботі з художньо-естетичного
розвитку дошкільника в умовах сім’ї: освітні завдання, орієнтовний перелік
творів мистецтва, музичний репертуар, театралізована діяльність, показники
розвитку.
|
Протягом року
|
12
|
Ігрова
діяльність дошкільника. Проведення різних видів ігор. Педагогічні
консультації для батьків по організації ігрової діяльності дитини вдома.
|
Протягом року
|
13
|
Соціально-моральний
розвиток дошкільника.
Проведення
різних видів організованих форм роботи. Педагогічні консультації
для батьків по соціально-моральному розвитку дитини в родині.
|
Протягом року
|
14
|
Емоційно-ціннісний
розвиток дошкільника.
Проведення
різних видів організованих форм роботи. Педагогічні консультації
для батьків по емоційно-ціннісному розвитку дитини в родині.
|
Протягом року
|
15
|
Креативний
розвиток дошкільника.
Проведення
різних видів організованих форм роботи. Педагогічні консультації
для батьків по креативному розвитку дитини в родині.
|
Протягом року
|
16
|
Підведення
підсумків роботи консультпункту. Діагностика знань дітей. Пропозиції батьків
по покращенню роботи консультпункту на наступний навчальний рік.
|
Травень
|