ЗАТВЕРДЖУЮ:
директор ЗДО «Барвінок»
Царичанської селищної ради
________ О.Корчевська
ПЛАН РОБОТИ
КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ
З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
на 2024/2025 навчальний рік
на 2024-2025 н.р. у ЗДО "Барвінок навчаються 2 дитини з ООП (у середньо-старшій групі)
асистент вихователя-
БАГНИЧ ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА
№ з/п |
Зміст роботи |
Період виконання |
Відповідальні |
Примітки |
Мета: організація
інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення
кожного вихованця психолого-педагогічним супроводом, що сприятиме їх
фізичній, психологічній та морально-правовій безпеці. |
||||
1.
2
3
4
5
6
7
8
9
10.
11
12
13
14
15
16
14.
. |
Опрацювати нормативно-законодавчі акти щодо функціонування інклюзивних
груп, організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами: -
постанова КМУ від 15.09.2021р. №957 «Порядок організації інклюзивного
навчання у загальноосвітніх закладах загальної середньої освіти»; -
наказ Міністерства освіти і науки України від 06.08.2018р. №609 «Про
затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного
супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної
освіти»; -
лист Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022р. № 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024н.р.».
Встановити контакт між усіма учасниками команди психолого-педагогічного супроводу. Визначити обсяг роботи, обов’язки членів команди супроводу та послідовність
всього процесу психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.
Ознайомитися з планом роботи команди психолого-педагогічного супроводу.
Надати рекомендації педагогічним працівникам щодо організації освітнього
процесу в інклюзивному . супроводу. Підготувати необхідну документацію: розробити та Затвердити розклад
навчальних занять.
Розробити
індивідуальну програму розвитку дитини (ІПР), індивідуальний навчальний план відповідно до
висновків ІРЦ, узгодити його з батьками дитини з ООП.
Обговорити можливості проведення
корекційно-розвиткової роботи з дитиною, Розробити розклад занять та угодити його з
батьками дитини з ООП.
Провести моніторинг навчальної діяльності дитини з ООП.
Визначити ефективність
індивідуальної програми розвитку. Внести корективи та доповнення в ІПР
(за потребою).
Ознайомити батьків з навчальними досягненнями та індивідуальною освітньою
траєкторією дитини з ООП.
Провести аналіз навчальних досягнень та особистісного розвитку дитини з ООП за ІІ семестр.
Провести моніторинг виконання ІПР з метою визначення
динаміки розвитку дитини з ООП.
Консультативна
робота з батьками дитини Команда супроводу з ООП.
Підведеня підсумків роботи команди психолого-педагогічного супроводу в
кінці навчального року. |
Протягом року
Вересень
Вересень
Вересень
Вересень
До 20.09.2024р.
Вересень
Січень
Січень
Травень
Травень
Протягом року
Травень
Травень
Травень
Протягом року
Протягом року |
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супров
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
Команда супроводу
|
|
|