Накази:
Наказ
МОН України від 02.10.2018 № 1047 «Про затвердження методичних рекомендацій
щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії
педагогічних працівників із іншими органами та службами» Доповнено :
Закон України "Про освіту"(чинна
редакція від 18.03.2020)
Закон України "Про дошкільну освіту"(чинна
редакція від 18.03.2020)
Закон України "Про охорону дитинства" (чинна
редакція від 09.08.2019)
Листи:
Інструктивно-методичні рекомендації. Лист МОН України від
02.09.2016 р. № 1/9-456
Лист
МОН України від 17.12.2008 р. №1/9-811 "Про здійснення
соціально-педагогічного патронату"
Постанови:
Закон України «Про
дошкільну освіту»
Стаття 8. Роль сім'ї у дошкільній освіті
1. Сім'я
зобов'язана сприяти здобуттю дитиною освіти у дошкільних та інших навчальних
закладах або забезпечити дошкільну освіту в сім'ї відповідно до вимог Базового
компонента дошкільної освіти.
2.
Відвідування дитиною закладу дошкільної освіти не звільняє сім'ю від обов'язку
виховувати, розвивати і навчати її в родинному колі.
3.
Батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність перед суспільством
і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, а також збереження їх
життя, здоров'я, людської гідності.
Стаття 10. Мова (мови) у дошкільній освіті
1.
Мовою дошкільної
освіти є державна мова.
Стаття 11. Заклад дошкільної освіти та його повноваження
1. Заклад
дошкільної освіти - навчальний заклад, що забезпечує реалізацію права дитини на
здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток,
соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.
задовольняє потреби громадян відповідної території в
здобутті дошкільної освіти;
забезпечує відповідність рівня дошкільної освіти вимогам
Базового компонента дошкільної освіти;
створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання
та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення
здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;
формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового
способу життя, норми безпечної поведінки;
сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому,
психологічному і фізичному розвитку дітей;
здійснює соціально-педагогічний патронат, взаємодію з
сім'єю;
є осередком поширення серед батьків
психолого-педагогічних та фізіологічних знань про дітей дошкільного віку;
планує свою діяльність та формує стратегію розвитку
закладу;
{Абзац перший частини четвертої статті
11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2145-VIII від 05.09.2017}
За бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, у закладі
дошкільної освіти може встановлюватися гнучкий режим роботи, який передбачає
організацію різнотривалого, цілодобового перебування дітей, а також чергові
групи у вихідні, неробочі та святкові дні.